Biztosító váltás árgaranciával - Nálunk az ügyfél a király nem egy ID szám!

Biztosítási hírek

Az internet nélkül már biztosítást sem lehet kötni...

Az ügyfelek az interneten tájékozódnak a biztosításokról, ám az üzleteket személyesen akarják megkötni - még akkor is, ha a képviselő a szerződést az online felületeken rögzíti...

Bár az élet számos területén, így a biztosítási szektorban is egyre megkerülhetetlenebb az internetes ügyintézés, az ügyfelek fele továbbra is kizárólag személyesen kötné meg biztosítását – derült ki a Generali Biztosító megbízásából készült kutatásból. A válaszadók 20 százaléka pedig mindent személyesen intézne – ami jelzi, hogy a biztosítás bizalmi üzletág, ahol továbbra is elengedhetetlen a személyes kapcsolattartás.

Ugyanakkor az online platformoknak egyre nagyobb szerepe van a biztosítás kiválasztásban - a Generali kutatásában megkérdezett 18-59 éves korosztályból tízből nyolcan online tájékozódnának a biztosítási csomagokról.

A fentiek miatt erősíti párhuzamosan ügyfelei és tanácsadó partnerei internetes kiszolgálását a biztosító. Folyamatosan fejleszti weboldalát, és minden új terméke esetén, illetve a már meglévő termékek esetén is folyamatosan alakítja ki online ajánlatkészítő felületeit. Jelenleg 1800 Generali-tanácsadó dolgozik országszerte, a biztosító több mint 210 képviseleten várja ügyfeleit.

2015. 03. 18.